سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به امید ظهور او
به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشــــد: " مهــــدی فاطمه آمــــد "

میوه هارا ندیده ای تا کوچک و خامند همرنگ درخت بوده و تلخ وترش هستند؟

منافق نیز مانند میوه های خام هستند ، از طرفی پست و حقیر و از سویی تلخ،ترش و بی مزه، اما خود را به رنگ اهل ایمان و تقوا در می آورند و این همرنگی نه از سر عشق و ارادت و تعلق خاطر است، بلکه برای حفظ و امان و دستیابی به سود ومنفعت است.

در ایام جنگ، تانک ها، ماشین ها و تیر بار ها را با شاخ و برگ درختان می پوشاندند، این کار نه به خاطر دوست داشتن درخت، بلکه نوعی مکر و فریب خصم و از سوی دیگر نیز تامین امنیت بود.

اهل نفاق نیز برای خیانت و حفظ خود و نیز آسیـب زدن به اهل ایمان آن هم از درون، خود را در صف ایشان جا زده و همچون آنان رفتار کرده و به رنگ آنان درآمده و همان شکل و قیافه را به خود میگیرند.

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1389/9/3/58142_905.jpg

یک متن جالــب!

همانطور ک میدانیم آیینه های موج دار چهره را زشت نشان می دهند. حال آدم های خراب و معیوب چیزی شبیه همان آیینه ی موج دار است! که وقتی با خوبان مواجه میشود،ار آنجا که خود آلوده و دارای مشکل است آنان را نیز اینگونه می بیند!!!

مــــعرفی یک کتاب مفید:

کتاب ارزشمند «سلوک ِ باران» نوشته ی «حجت الاسلام رنجبر»


[ یکشنبه 91/6/5 ] [ 8:12 عصر ] [ منتظر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَلیلاًوَعَیْناًحَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد))
امکانات وب