سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به امید ظهور او
به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشــــد: " مهــــدی فاطمه آمــــد "

فاصله ها را با هجای کوتاه مینویسم و از جعبه ی لحظه ها واژه ی امیــد را مدام میخوانم.به دستان باد گفته ام که امشب قفل اتاق باران را باز کند تا من و باران با هم بارانی شویم، تا لحظه هایم را با قطرات شبنم بشویم و قلبم را آماده کنم که تو وارث شرقی ترین سلام خورشید بیایی.

در اتاق لحظه ها، بر نیمکت انتظار ، آنقدر می نشینم و دعای عهد میخوانم تا تو را ببینم و اگر بمیرم روحم واژه به واژه ی نامت را میخواند. مهدی جان ! می دانم روزی می آیی و حرف دورنگ آدم های بی فرهنگ را در تابوت فراموشی ها میریزی و قدم های مغرور آدم ها که مثل شلاق ِ باد بر اسکلت زمین می کوبند را درست میکنی و تمام دنیا را از گل واژه های نرگس که رنگ تمام خوبی هارا دارد ، پر می کنی که ما وارث گذشته ی سرخ عاشوراییم و باور مهدویت را که میراث انتظـار آبی ماست، در کوچه های گرم تاریخ مدام هجا میکنیم که ما وارث عاشورا هستیم.

http://danesh.roshd.ir/mavara/img/daneshnameh_up/3/3a/nature004482gz.jpg


[ جمعه 91/6/3 ] [ 6:2 عصر ] [ منتظر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَلیلاًوَعَیْناًحَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد))
امکانات وب