سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به امید ظهور او
به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشــــد: " مهــــدی فاطمه آمــــد "

مهدی جان " ما جمعه هارا به عشق تو تعطیل کرده ایم ".به این می اندیشیم که شاید روزی که روز آمدن توست، امروز باشد و چشمان منتظر و عاشقم به جمال رعنای تو، ای مظهر عدالت و بزرگی روشن شود و تاریکی دنیا و ظلم و  ظالمین را پایانی تا ابد باشد.

آسمان بی ستاره ام ابری ست و چشمه ی چشمانم پر از اشک دلتنگی ست.در کوچه باغ بی کسی ام باز دلتنگ تو می شوم.نمیدانم سر کدام کوچه منتظرت باشم، " نمیدانم با طلوع کدام خورشید ساعتم را تنظیم کنم؟! "

همه شب ها دستان پر از خواهش و نیازم را به سوی آســـمان دراز میکنم.چشمانم را میبندم و " با تمام احسـاس تو را نجوا میکنم " ....

مثل کسی که "منتظر میهمان" است خانه اش را تمیـز میکند.ما هم روح و جسم مان را از آلودگی و گناه و غیبت پاک میکنیم و به عنوان یک "منتظر واقعی" و با رویی خجل، دست به تمنای تو میشوئیم...

http://axgig.com/images/14189676832826142802.jpg


[ جمعه 91/6/24 ] [ 8:26 عصر ] [ منتظر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَلیلاًوَعَیْناًحَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد))
امکانات وب