سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به امید ظهور او
به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشــــد: " مهــــدی فاطمه آمــــد "

این طور هم نیست که بگوییم همه جا خانم باید از آقا تبعیت کند؛نه خیر، چنین چیزی نه در اسلام مطرح است نه در شرع. «الرجال قوامون علی النساء» معنایش این نیست که زن ها باید در همه ی امور تابع شوهر باشد.نه؟

یا مثل برخی از این اروپا ندیده ها و مقلد اروپا، بگوییم زن باید صاحب اختیار و مرد باید تابع باشد.نه این هم غلط است.بالاخره دوتا شریک و دوتا رفیق هستند. یک جا مرد کوتاه بیاید و یک جا زن،  یکی در این جا از سلیقه و خواست خود بگذرد، دیگری در جای دیگر، تا بتوانند با یکدیگر زندگی کنند.

اگر در جامعه ای خانواده، مستحکم شد و زن و شوهر حقوق یکدیگر را رعایت کردند و با هم اخلاق خوش داشته باشند و سازگاری نمودند و با همکاری هم، مشکلات را بر طرف و فرزندان را تربیت کردند، [جامعه ای که اینطور خانواده هارا داشته باشد] به صلاح خواهد رسید و نجات پیدا خواهد کرد و اگر مصلحی در جامعه باشد میتواند این طور جوامع را اصلاح کنند.

هر کشـوری که در آهن بنیان خانواده مستحکم باشد ،بسیاری از مشکلات آهن کشور، به خصوص مشکلات اخلاقی و معنوی آن به برکت خانواده سالم و مستحکم برطرف میشود یا اصلا بوجود نمی آید...

پس ما میتوانیم با رعایت اصل «نه زن سالاری،نه مردسالاری» و همچنین «شایسته(حق) سالاری» بنیان و اساس خانواده خود را محکم و در عین بسـیاری از مشکلات ملت عزیز خود،ایــران، را برطرف نمود...

http://www.donya-e-eqtesad.com/News/1576/v96-01.jpg 

به امید این که ، این کار زمینه ظهور آقا(عج) را فراهم کند...ان شاالله ...

 


[ دوشنبه 91/6/6 ] [ 6:27 عصر ] [ منتظر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاًوَحافِظاً وَقائِداًوَناصِراًوَدَلیلاًوَعَیْناًحَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد: ((مهدی فاطمه آمد))
امکانات وب